Rexpats Tafel in De Witte

 
 
De leden komen elke 2de dinsdag van de maand vanaf 17.30 uur , uiterlijk 18.00 uur bijeen in de Doelenzaal met daarna een hapje eten in de oude conversatiezaal.
En vanaf februari 2026 is er elke even maand (m.u.v. augustus) een lezing gepland, die of door een lid of door een derde wordt gegeven.
In juni verhuist De Witte naar het Paviljoen  Pellenaerstraat 4, 2586 EK Den Haag (dus op Scheveningen) t/m eind augustus.
 
Afgelopen mei waren we met 7 man, waarvan er 6 bleven eten.  Heel gezellig.
Vanaf a.s. dinsdag 9 juni gaan we maandelijks naar het Paviljoen.
Gaarne aanmelden op de Digitale Sociëteit en svp een copietje naar mij (Tom).
 
Leden van de landelijke Rexpats (voorheen Regionalisten) kunnen contact opnemen indien zij een bijeenkomst willen bijwonen. 
De Witte heeft als kledingvoorschrift voor het Plein in Den Haag “tenue de ville” maar op Scheveningen mag het wat losser.
 
Groet, Uw tafel voorzitter
Tom Jansen Bramervaer
tel.: 0653 864 522
email: tom.jansen@bramervaer.nl